Sidevisninger i alt

søndag den 26. september 2010

Rejsen til Amerika




Dagen kom den 23 september 2010 rejste Gitte og Anders til Arizona i USA. Jeg var jo ked men hørte pr telefon fra Gitte lige inden de skulle lette kl 9 om morgenen.


Hele rejsen forløb glat for dem og ved mellemlanding i newark lufthavn hvor de troede de skulle udspørges i mange timer af emigrationsmyndighedderne, kunne de ikke nå at blinke med øjnene før de var videre. De kunne så nyde livet lidt i nogle timer inden næste fly til AZ.


Da jeg stod op næste morgen var der sms at de var kommet godt frem og en lille video på mail så jeg selv kunne se det. Dejligt det gik så smertefrit frem.


Så landede de på hotel og lørdag ud og se på en dejlig lejlighed med skøn udsigt til ingen penge.

Jeg har set foto af det indvendigt og åh det er lækkert, så det håber jeg de får.

Det bliver jo arbejdsdag for Anders lige om lidt og så må Gitte rundt og udforske butikker og hvad en hjemmegående nu ellers skal. Jeg har jo flere gange talt med hende på skype og det er jo dejligt, nu skal jeg så bare lære ikke at tjekke mail og jeg ved ikke hvad hele tiden......og de kommer jo hjem til jul :-D

1 kommentar:

  1. åhhh Mor :-)
    Vi ses jo om et par måneder...
    Og jeg skal nok huske at sende lidt flere mails så du kan følge med i det hele :-)

    SvarSlet