Sidevisninger i alt

lørdag den 11. september 2010

Ænder


Det måtte jo komme.....Vi er nu de lykkelige ejere af 5 ænder. Racen hedder Løbeænder og der er 4 damer og 1 herre. De har ikke fået navne endnu men det kommer såmænd nok en af de nærmeste dage.
Jeg har sagt og siger det gerne igen :jeg spiser dem ikke: men de skulle gerne lægge æg som skulle være ganske dejlige og hvem ved om der kommer små en dag.
Dette er jo i hvirkeligheden min mands projekt, så jeg vil overlade det til ham at passe kræene.
Jeg indrømmer gerne at de er hyggelige at se på og hvis dette går godt, ja så udvider vi nok med et par høns til foråret, men de skal altså heller ikke spises. Ja man er vel en sart gammel bybo der er kommet på landet :-)

2 kommentarer:

  1. de er bare så søde er der en sort der er drengen ??? Jeg har det perfekte navn... Men jeg siger det først når vi ses...!?

    SvarSlet
  2. Det tror jeg nok....spændende

    SvarSlet