Sidevisninger i alt

mandag den 11. oktober 2010

Varm Trøje


Så blev den endelig færdig, denne dejlig varme trøje som længe har hængt og været færdigstrikket, men som manglede at få syet lynlås i.
Det er der så kommet idag og så er den klar til at tage med på Bornholm på lørdag og da jeg har fået besked på at tage varmt tøj med, må dette være passende.
Da jeg samtidig har fået en eller anden dum infektion med hoste, hoste , hoste ja så må jeg vel til at erkende at sommertøjet kan lægges væk for nu.
Trøjen er lavet i Artic et dejlig maskinvaskbart uldgarn og opskriften er fra et Ingelise strikkeblad.
Jeg har endnu en færdigstrikket trøje i samme slags garn som bare ligger og venter på knapper, ja jeg er åbenbart ikke så god til at blive helt færdig med dem, men der kommer billede når den er klar.

2 kommentarer: