Sidevisninger i alt

fredag den 17. september 2010

Hjemkomst


Så op randt dagen hvor Emil vendte hjem fra lejerskole på Bornholm. Det har så vidt jeg kan forstå været en våd, kold og blæsende tur fyldt med strabadser 25km på cykel en dag 13km på gåben en anden dag for ikke at forglemme hjemturen med forsinkelse og søsyge, men hjem kom han og til et dejligt ny indrettet værelse som vist nok gjorde en træt udaset dreng glad.

Blot halvanden time senere, kunne jeg så hente min lillesøster fra samme ø, men hun havde taget fløjeren (det hedder det) og var her til aftalt tid. Hun agter at spendere en weekend her sammen med os og da Gitte og Anders runder Fyn imorgen for at deltage i Emils fødselsdag og sige farvel inden USA eventyret, ja så får vi fuldt hus.

Jeg glæder mig meget til at have dem alle om mig, så er jeg i mit es :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar