Sidevisninger i alt

mandag den 6. september 2010

Arvegods


Dagen i Lørdags var dagen, hvor vi skulle hente de ting hos Gitte og Anders som vi skulle arve og ting vi skulle passe på så længe.

Det var en dag syntes jeg med blandede følelser, for det var for mig slet ikke rart at tage deres ting og selvfølgelig kom jeg til at hyle lidt. Men det var dejligt at se dem og rigtig hyggeligt da det hele var overstået, at gå ned på cafeen på hjørnet og spise en dejlig frokost som Anders gav.

Jeg glæder mig vildt til at se dem igen om 14 dage til Emils fødselsdag, men det betyder også det for nu endelige farvel og lykke på rejsen, så det bliver nok endnu en blandet oplevelse, selv om jeg ser dem til Jul


3 kommentarer:

  1. Ja min Mor hun tuder altid lidt :-) Meeeen det er jo bare ind til hun er blevet rigtig glad for mit krøllehjern :-) HA HA HA... Ej det er selvfølgeligt lidt blandet også for mit vedkommende at skille mig af med så mange ting men jeg ved jo at i får glæde af dem :-) Og det var dejligt at se jer alle sammen... Glæder mig til at se Emil "voksen værelse"

    SvarSlet
  2. Må lige tilføje at det altså ikke er mit bedste billede det du har oploadet... men fordi det er dig så er det i orden :-)

    SvarSlet
  3. I know men det var nuet :-)

    SvarSlet