Sidevisninger i alt

søndag den 17. oktober 2010

Feriefortællinger













Jeg ankom til Solskinsøen til tiden og lillesøster stod parat og ventede. Hjem til dejlig kaffe og kage :-) Så kom en af pigerne her på øen og jeg tænkte det var underligt til spisetid og lillesøster så ikke så overrasket ud og pludselig skulle vi gå tur ha ha ned til havnen og vupti ind på spisestedet Inside og der fik vi plankebøf og nøj hvor var det lækkert







Derefter hjem til en irsk kaffe og Grease i tv og så var der nogen der var færdige som gårdsangere.








Søndag: Var oppe ca 7.15 og fik lidt kaffe og morgen hygge med Lillesøster, Nuggi og Misser, derefter tøj på og en tur Ned til Svenskerhavnen som ligger ved Neksø. Det er et meget smukt sted med klipper hav og barsk natur. Vejret var vidunderligt høj sol og vindstille




Derefter gik turen til et sted der hedder Strabo et skønt sted med nyt og gammelt og hvor vi genkendte flere ting fra vores barndom. Havde vi haft den store pung med, havde vi nok købt en del. Jeg tog en video derinde, men kan ikke lige finde ud af af uploade den her.













Jeg faldt selvfølgelig for frøen på bladet, men glemte at kysse ham og jeg har jo også en prins derhjemme ik :-)


Strabo ligger i Østermarie.


Så gik turen videre til et loppemarked inden for, men ved/på en travbane i Åkirkeby. Jeg elsker jo at pille og der var meget fint og måske en lille overraskelse til Arizona mere kan der ikke siges nu.

Derefter måtte vi en tur til Nylars hvor der var Antikmarked og så var det hjem til kaffe efter at have været en tur til bageren efter kage billeder følger. Til aftensmad stod den på boller i karry uhmmmmm. Helt igennem en dejlig dag.

Foto følger


2 kommentarer:

  1. Det lyder til I har det skønt hvad er Det for noget Arizona noget????

    SvarSlet
  2. Kan desværre på nuværende tidspukt ikke komme med en udtalelse......Vent på posten

    SvarSlet