Sidevisninger i alt

onsdag den 20. oktober 2010

Ferieoplevelser Onsdag



Se dagen idag, startede med en tur til Rønne, med besøg i en strikkebutik...ja andet ville jo ikke ligne mig vel. Det er fra denne butik Anne-Maries garn kommer. Jeg ville have en bestemt opskrift som selvfølgelig først kommer fredag, så den må eftersendes.

Denne bjergged var en del af udstillingen i strikkebutikken og jeg kunne ikke få ham smuglet ud, men han er da skøn ik.



Dejligt sted i Østermarie hvor de handler brugskunst........dyrt og dejligt


Lidt Jul

Lampe jeg godt kunne finde plads til....kun 700kr :-)




Fint ik.....

Søde dyr


uh hvis jeg kunne havde en af hver.............


Køretur ud i det blå med et kig til Kristiansø










Hjem til kaffe og kage..uhmmmmm.......................>
















Dagens aftensmad var kyllingefilet med pesto bagt kartofel med hvidløgssmør og flute :-)

Dagen er slut sådan næsten, måske man skulle slutte med lidt aftenskage til kaffen :-)
Det har været en dejlig ferie, tak for det lillesøster................

3 kommentarer:

  1. hej mor så er ferien ved at slutte...
    Men jeg tror også det er meget godt fordi at dig og Moster har ikke godt af alle de kager???
    Sikke nogen fine brugskunst er helt vild med dem der ligner dyr ???
    Sikke en dejlig aftensmad i kunne da godt ha inviteret på en lille kylling fillet :-)

    SvarSlet
  2. Søde Gitte, der er rester så kom bare. Vi kunne ikke spise så meget og det havde ikke noget at gøre med den kage til kaffen vi fik. Ja så er ferien desværre ved at være slut. Det har været så dejligt og jeg synes vi har fået set en masse og det bliver lidt tomt når du skal afsted i morgen. Jeg er sikker på, at Nuggi og Misser synes det samme :-)

    SvarSlet
  3. Jeg sidder nu hjemme igen og selv om det selvfølgelig er fint at komme hjem syntes jeg også det er sådan lidt hmmmm
    Jeg har haft det så dejligt og oplevet så meget, set så meget smukt...den Svenskehavn er jeg tosset med....godt for øjnene.
    I will be back.....

    SvarSlet