Sidevisninger i alt

torsdag den 26. august 2010

SUMBA


HA igår var jeg så til Sumba dans for første gang og puh...det var hårdt.
Pulsen hoppede nærmest ud af kroppen og sveden haglede af mig for ikke at tale om mine ben der syrede helt til MEN det var sjovt og jeg agter helt sikkert at fortsætte.
De fleste var der vist for at tabe lidt kilo, men jeg vil bare gerne bevæge mig og blive lidt smidig igen.
Bedst som man syntes at der er styr på benarbejdet, hm ja så skal overkroppen med, armene skal noget og for ikke at glemme hofterne som skal rotere rundt. Det er altså meget at holde styr på, det hele går i udu, men jeg lære det nok og heldigvis griner vi meget.
Jeg kan varmt anbefale sporten, bare man husker vand at drikke og håndklæde til at tørre sveden væk med. :-)

1 kommentar:

  1. Ha ha mor :-) hvor er Det smadder sejt at du er startet...

    SvarSlet